Nio dagar kvar.

Skrivet den 2011-03-10 klockan 08:03:21
Ja, Mynta är tjock och kan inte ligga eller sitta som hon vill. Hon andas ansträngt och är tröttare än vanligt.
Magen är stor och mer spänd nu, valparna känns tydligt när man håller handen på magen.
Mynta äter de hon bör äta under en dag men går och småäter under dagen, så jag antar att det inte får platts så mycket mat. Nio dagar kvar till bf, jag tror det kommer natten mellan fre och lör nästa vecka...vi får se.
Jag har tagit lite nya bilder på magen, men inte fått in dom i datort, få se om jag fixar det i helgen.

  

Kommentarer
Postat av: Malena

Ja jag vill se korten så boms in med dom =) De kommer verkligen bli kul att få se dessa små sötingar när jag kommer hem =)



Kram på dig

2011-03-10 | 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback