Hösten på ingång.

Skrivet den 2010-09-08 klockan 20:29:57
Länge sen jag skrev, som vanligt.
Jag har lovat Malena som nu är på väg till Austarien att börja blogga igen så nu får jag ta mig i kragen:)

Hänt en hel del nytt under sommaren, vi har köpt en ny hund, också en tyskjaktterrier (så klart) han heter Scott och är nu 13 veckor och redan ett monster....

Mynta har klarat flera prov visat vara en riktigt toppen hund, men det viste jag ju redan :P
Jag sköt dessuton hennes första grävling :)

På hemma fronten sker det förändring, jag bygger stall, och vi ska snart ta hem min och Majas hästar, mycket roligt.
Murat och målat och fått upp två boxar, men det ska upp två till...men fattades en stolpe+ lite till, men snart så är allt klart!

Tänkte lägga upp bilder på både Scott, jakt och stallbygge med det kommer en annan dag :)
Nu är iaf bloggen igång:D

Kram
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback