Ledig tisdag

Skrivet den 2010-02-16 klockan 08:06:57
På tisdagar har jag ingen lektion alls, så jag och barnen är lediga! Idag ska vi först åka med Maja till överby och ta en fika, medans Nicole och Nils får leka i bollarna, sen i em ska jag, Johan och barnen åka och hämta den nya traktorn=)

Jag försöker klura ut ett bra personligt brev till mit cv på offentliga jobb, men det går inte så bra! Mitt självförtroende är inte på topp om jag säger så... måste kolla efter högskole kurser också.... sista ansökningsdagen är ju den 15april...

Nu snöar det ute...skit också..jag är lite trött på den här snön nu, inte för att det inte ska vara snö när det är vinter utan för att jag gärna vill ha vår nu =)
Jag ska lägga upp lite bilder på Mynta när det kom mängder i snö...men det hinner jag inte nu.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback