Hej igen!

Skrivet den 2010-02-15 klockan 11:37:33
Nu var det ett bra tag sedan jag bloggade. Jag tappade lusten i höstas, och vet inte om jag kommer blogg så mycket nu heller men vi får se!

Jag pluggar nu på komvux igen..wiii=) snart klar! Till sommaren får jag mitt slutbetyg och kan då söka in på högskola eller jobba! Jag vill gärna jobba innom kriminalvården, så får jag inte jobb blir det en untbilldning som beteendevetenskap eller liknande. Har änu planer inom polisyrket och lite barnborska tankar!!!
Läser nu Matte B, Psykolpgi B och Medicinsk grundkurs, det är kul men jobbigt, har nu pluggat massor till ett prov i em om psykoser..hoppas jag inte får tilt...kan ju detta nu!

Vi mår bra vår lilla familj =) Planerar att köpa en hund till =) en tysk så klart, en hane denna gång=)
Nicole fyllde 4år den 10 februari, stora tjejen nu=)
Jag fyller 25 snart... vill ha jakt kläder =)

Renoveringen står still....ingen gör något, men det skall snart börja igen..jag har köpt nya gardinen som jag väntar på, hoppas det blir ett lyft, sen skall jag köpa massa växter och Johan SKA måla några möbler...snart...

Måste tala om vilken duktig jakthund Mynta är, hon är nu 9, snart 10 månader och det har skjutits 3 dovhjortar och 5 rådjur för henne detta jakt år! Vilken hund! Lydnaden är toppen och hon går lös ute. Jag ska gå en jakthunds lydnads kurs (vad konstig de låter) aja i mars iaf, super kul!

Till sist är det kul att se hur många som kollat in om jag bloggat något varje dag, =)
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback