Planerar lite..

Skrivet den 2009-09-15 klockan 13:12:27
Jag sitter och funderar på renoveringen av det nya huset!! Jag tror att vi nu har kommit på tapeter till alla rum..det tog tid... nu gäller det bara att hitta några som vi ska köpa också + allt till två badrum!
Om vi har tur så får vi tillträde till huset redan den 1okt, vilken innebär att vi bara har ett par veckor på oss att köpa tapeter så vi kan börja någon gång!
Ja, det kliar i mina fingrar kan man säga=)

Dessutom vill jag börja jobba nu..asså NU! men det går ju inte för jag måste ju läsa i vår också, skit!
Tänk om komunen hade varit lite mera barnvänlig då hade jag varit klar till vintern.. men, men jag får ju vara med min goa Nils=)

Jag tittade till min bock igår, mycket bra att det inte är så varmt ute nu, så den kan hänga ett tag!
Jag ska försöka ta min i kragen och fixa till skallen redan nu så jag kan få upp den på väggen när vi flyttar=)

Niquita kissar blod igen=(
Nu har vi åter köpt fodret för njurproblem, så hon kommer nog få äta det livet ut!
Hoppas hon klarar av att jaga för fullt ändå!!


  

Kommentarer
Postat av: Malena

Hej hopp.

Va roligt de kommer bli for er att fa ett nytt hus =)

Du har du haft problem med msn?

Jag kommer inte in pa den om jag inte uppdaterar microsoft. Har du gjort de? Eller vad handlar de om?

Kram Malena

2009-09-17 | 09:48:54
Postat av: Jenny

Åh va spännande med tapetplaneringen :) Kul! Hoppas ni får en bra dag ,kram Jenny

2009-09-22 | 12:31:07
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback