Kvällen

Skrivet den 2009-09-02 klockan 23:19:59
Hemma efter en kväll uppe i Kil. Tränade inte någon hund, utan Johan gick igenom lite med ordföranden i västra.
Kul att träffa de trevliga värmläningarna=)

Resterande av kvällen gick åt att prata i telefon med min moster och med mamma, som just nu är lååååångt under isen om ni förstår vad jag menar...just nu har jag ingen lust och ingen ork att lägga ner tid på henne...
Ska kontakta myndigheter i morgon och moster ska hjälpa mig! Tack för de stöd jag får!

Nu ska jag sova, upp i morgon och gå ut med hundarna vilket misslyckades i morse då Johans bror peters kossor hade parkerat i grannarnas trädgård!!

Natti
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback