Heeej!

Skrivet den 2009-09-28 klockan 08:55:21
Ja, som ni säkert förstår har jag endel att pyssla med just nu, (kan inte fatta hur alla hinner blogga så otroligt mycket)
Nils ligger och sover..han har inte gått upp än :O och Nicole kollar på tv:n så jag får passa på=)

Allt här hemma handlar om flytten, jag röjer varje dag, slänger och slänger och så packar jag lite + all vardags städning och tvätt..hjälp tänk sen när vi ska hinna renovera det nya huset också..jisses!

Nästan alla rum är färdig planerade, det är Nils rum som vi är lite osäkra på...
kaklet till badrummet är klart och beställt=) innredning till påde bad och wc är klar.
(Med klar menar jag färdig planerad)

Vi har skrivit kontrakt nu och väntar bara på att få svar från komunen (så inte dom förköper fastigheten som det så fin heter..= tar vårat nya hus framför näsan på oss) men det är ovanligt så det får vi inte tro. Effter det är klart blir huset VÅRAT!! Då ska det rivas badrum!!

Det är mycket som händer den 1okt..ev tillträdet till huset, släpp av våra älskade hundar och en ny start på jakten, min nya vårdcentral öppnar och jag ska ringa om tid hos deras psykoterapeft, vårat kennel namn blir helt klart för prottest tiden är ute!!

Nu ska jag ut till mina sopsäckar igen=)
Ha det gött!
  

Kommentarer
Postat av: Michaela { Foto, Webbdesign m.m!

vilka söta barn i headern :)

2009-09-28 | 19:09:33
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Malena

Va kul och lasa lite om vad du gor. De hinns som sagt inte med sa manga inlagg for dig nu. Men jag kollar varje dag anda =) Jag langtar tills jag far se erat hus. Trakigt nog kan ju inte vara med att hjalpa till, men jag tanker pa er iaf. =) Kram

2009-09-29 | 05:43:56
Postat av: Anna-Sara

Hej Zandra! Vad spännande med huset!



Jag får gratulera till bocken som jag ser att du skjutit!

2009-10-02 | 14:41:29
Postat av: Anna-Sara

jag undrar óm du skulle vilja vara med i "intervjun"? Det är helt ok om du inte vill. Om du vill vara med så skicka ett mail till [email protected], så då skickar jag frågorna till dig :)



Trevlig helg!

2009-10-02 | 14:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback