God morgon.

Skrivet den 2009-09-07 klockan 08:34:24
I helgen va Nicoles kusiner nere och hälsade på. Nicole och Nlis lekte nästan hela lördagen, god middag fick vi hos farmor & farfar också=)
På söndagen var det ännu en gryttbyggar dag, vi kommer närmare och närmare slutet nu=)
Johan började gräva för grävlingshägnet, nästan som en vallgrav runt om där plåtarna ska ner.
Tuvärr hade jag dåligt batteri i kameran så blider kan jag inte lägga ut nu, men jag ska gå ner sen och ta kort och lägga ut, för det är jätte fint där nere nu=)

Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, hade velat kolla på kakel med Johan men han kommer nog inte ha tid, annars va det rea på kakel under september ochdet gör ju inget om man lyckas spara en slant när man ska renovera!
Jag längtar som en tok till det nya huset nu, planerar inredningen med tapeter, möbler gardiner mm, det ska bli så kul! men först väntar ju en massa slit med rivning av tapeter, slipning, byta golv badrum...ja hela huset! Den första dec är det planerat att våra hyresgäster ska flytta in i vårt nuvarande hus, så då gäller det att vi är klara då!


min söta dotter
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback