090909

Skrivet den 2009-09-09 klockan 09:42:50

Dagens datum är just det..lite kul=)

Igår va jag hos Malena hela förmiddagen, vi åt frukost där jag och Nils och så pratade vi en massa då Malena skulle flyga på kvällen! Just nu sitter Malena någon stans på ett plan... på väg till Australien, där ska hon vara i fyra veckor. Jag tycker värkligen att det är modigt att flyga helt själv ända dit! Skulle jag aldrig våga, hehe!

Igår var Johan och barnen med uppe hos Zenit och Nicole fick rida med mig (och själv) vilket hon tyckte va JÄTTE kul=)








Ja, jag veeet Zenit ÄR tjock;-)

  

Kommentarer
Postat av: En som ser upp till dig.

Nu har jag läst hela din blogg och tycker DU är en supermänniska. Förstår inte hur du orkar.

Glöm inte bort dig själv.

Ta hand om dig.

2009-09-09 | 16:26:04
Postat av: Martiina

Hej tjejen.

Hur är det???

Jag har väldigt mycket med mig själv just nu men jag vill att du skall veta att du kan ringa NÄR SOM, om du vill prata, skratta, gråta, skrika eller vad som helst....

Det är aldrig försent eller för tidigt på dygnet. *

Glöm inte det....



Kram kusinen

2009-09-09 | 21:42:27
URL: http://tigresslily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback