Vårat nya hus!!

Skrivet den 2009-10-20 klockan 11:26:35

Den 15 oktober fick vi tillträde till vårat nya hus och sen dess har vi varit där varje dag! Det är super mycket som ska renoveras!
Jag har tagit kort på alla rummen i huset så att ni ska får se hur det ser ut före och sen efter renoveringen!

Nu blir det många bilder!




Grov entré





Kontor





WC



Kök





Nicoles rum





Hall/korridor eller vad man säger...??




Nils rum





Mitt och Johans rum





Vardags rum





Bad





Entrén, trappa ner och hall nere





Gille stugan



Hobby rum





Garage





Gästrum



Pannrum



Nere vid tvätten



Matkällare



Tvättstugan



Torkrum



Trappa upp till grov entrén


Så, jag tror detta va allt inne=)
Ska ta mer kort och lagga ut på stall och verkstad mm...

Mer bilder på renoverningen kommer också=)

 

 

 

 

 

 



  

Kommentarer
Postat av: Sofia

Såååååå avundsjuk på matkällaren och torkrummet!!! Vill ha jag med....

2009-10-20 | 12:33:39
Postat av: Malena

Jag langtar tills jag far se nar det ar renoverat =P Ska bli kul o se och hjalpa till nar jag kommer hem =)

2009-10-20 | 13:06:17
Postat av: Johanna

Det är verkligen hur många rum som helst! Nu kan jag tänka mig att ni har MASSOR att göra! Roligt! :) Hade ni tänk att flytta in innan jul? Kram Johanna

2009-10-20 | 16:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback