Dagisplats!!

Skrivet den 2009-10-29 klockan 13:11:26
Idag fick jag ett berv om ett plaseringserbjudande till Nils, om att för börja på Dalaborgs förskola=)
Samma dagis som Nicole! Är det inte underbart?? Åh, vad glad jag är!! han ska börja den 1 dec och jag börjag komvux den 18jan=) sen är ju flytten klar till dec så det passar ju jätte bra detta!!!

Igår va jag och Maja på bio, vi kollade på "THIS IS IT". Jag har sen liten tjej älskat MJ:s musik och dans, mitt första kassetband var Dangerous=)
Filmen var otroligt bra! helt underbar människa han var! Vilken oerhörd kärlek! Fantastisk röst och dansen var helt makalös!! Så tråkigt att han inte fick göra de här sista 50 konserterna för fan va de hande blivit BRA!!


  

Kommentarer
Postat av: Malena

Men guuuuuuud va roligt att Nils har fatt en plats pa dalaborg!!!!!!!!!!! Lite konsigt datum kan jag val tycka. Borjar man inte antingen pa varen eller hosten??? Jaja, de ar ju as bra verkligen! Coolt. =D

2009-10-29 | 21:34:32
Postat av: Jenny

Stort stort grattis, va skönt!



Ha en riktigt härlig helg! Många kramar Jenny

2009-10-30 | 20:41:04
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback