Valp

Skrivet den 2009-05-19 klockan 16:07:15
Nu kan jag inte hålla mig längre..
Efter alla turer hit och dit har vi nu lyckats få en valp.
Vi stod först i kön på en tik och det blev fem tikar i kullen, nu är de snart fyra veckor så vi kommer att köpa valpen kring midsommar=) Underbart!
Till helgen kommer vi förmodligen träffa ägaren till tiken på Elmia Game Fair, men vi åker nog inte och tittar på valparna förrän de är runt sex veckor!

Sen var det en rolig sak till som ser mycket lovande ut men det håller jag på ett tag till...men jag kan säga att det är nått stort, och nått vil väntat på länge (ja, vissa som läser min blogg vet nog redan) jag tror att det kan gå fel om jag skriver det innan allt är 100% säkert, för man vet aldrig det kan gå fel!
  

Kommentarer
Postat av: Elin (Edvinsmamma)

Roligt med en hundvalp!

Vad blir det för ras?



Kram

2009-05-19 | 20:39:18
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Renée

Grattis, vad kul med valp!! Du måste ju vara super-mom, jag skulle aldrig klara av att ha valp samtidigt som jag har småbarn!! Men gud vad kul, och jag vet ju att ni längtat efter detta så länge!! Antar att Nicole är överlycklig?? ;)



/Renée

2009-05-20 | 11:02:18
URL: http://stenberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback