Onsdag

Skrivet den 2009-05-13 klockan 10:13:18
Strålande sol ute idag=)
Jag ska gå ut och sätta mig och se om jag kan få lite färg i ansiktet!

Jag har inte pratat med mamma idag, ska jag vara ärlig så vågar jag inte då jag är rädd att hon ska vara arg och vräka ur sig en massa elaka saker som jag inte årkar att ta nu. Jag har fått hål i stövlarna så att vattnet läcker in, om ni förstår vad jag menar! Jag har bestämt mig att om det fortsätter så här, att hon dricker och ringer och skriker och hotar om att ta sitt liv så skiter jag i att prata med henne. Det märks så väl på Nicole nu att hon fattar vad som häder och det är inte rätt att mina barn ska behöva lida av detta, dom kommer i första hand! Jag får prata lite när barnen sover om det är akut men för mycket tär ju på mig och kommer jun igenom på det sättet till barnen också.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback