Heeej!

Skrivet den 2009-05-27 klockan 10:02:14
Äntligen så kan jag blogga!
Efter en lång och härlig helg på Elmia Game Fair så var vårat bredband väldigt låååångsamt och jag fick krupp av att bara försöka logga in.
Ja, helgen var underbar och det blev mycket skratt!
Vi startade på torsdags morgon och var framme vid 10.30 då vi parkerade blien och fixade lite med campern, sen gick vi in på mässan och det var mycket folk. Vi gick hela dagen och köpte bla kläder. På kvällen blev det lite mat och gott att dricka och en massa prat. Min käraste Johan tog några glas för mycket och somnade först av oss vuxna. På fredagen gick vi åter igen på mässan och det var mindre folk så vi kunde titta lite mer. Jag kollade på Jeppes hundägarskola och har lärt mig mycket, jag köpte även en dvd om valpen och ledarskapet, vilken jag nu använder på Niquita som är 4år men det funkar toppen och hon är en helt annan hund nu och vill söka kontakt med mig och det har jag saknat! På Lördagen träffade vi uppfödaren till vår valp på mässan och vi ska åka ner och kolla på valparna när de är runt 6veckor! Jag har träffat en massa trevligt folk på mässan och haft en underbar helg!


Kvällen på campingen


Barnen kollar på film


Niquita
  

Kommentarer
Postat av: Anna-Sara

Hej! Ville bara säga att det var trevligt att få träffa dig och din familj på mässan. =)

2009-05-27 | 12:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback