God morgon

Skrivet den 2009-05-07 klockan 07:51:50

Okej, det har hänt en hel del här.
Allt började förra veckan när mamma var full och ringde ner oss hela dagarna, vi försökte få ut mobila teamet men dom kom inte in. jag åkte ut men då hitta hon på att hon va i Örebro..
I helgen blev det ännu värre och både jag och teamet åkte ut och fick efter mycket om och men komma in. Det skulle visa sig att mamma hade drukit slut på all sprit och skakade, hon ville då ha medecin men fick blåsa för att hon inte skulle "blanda" men hon blåste 2,64 vilket jag förmodligen skulle vara medvetslös på och hon skakar för att det är för lite!!!
Efter turerna i helgen fick hon en rejäl psykos (vilket hon ofta får efter hon drukigt länge) Hon såg mig i skogen med henne och blev förvånad när jag ringde, Hon blev jagad av polisen och även beskjuten (allt hände i hennes huvud), detta och mycket mer talade hon om för mobila teamet som vi ringt ut och dom tog med henne in till NÄL där läkaren satte ett LPT på henne, så nu är hon på psyket och jag hoppas att det blir bra nu!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback