20 frågor

Skrivet den 2009-05-08 klockan 15:34:15

Frågorna kommer från Sofi

1. Blir det någon semester i sommar?

 Hela familjen har täkt att åka iväg  några dagar i sommar med vår nya camper!

2. Vad heter du i mellannamn om du har ett sådant?
Maria Nathalie


3. Vart var du om dagarna som liten när dina föräldrar jobbade?

På dagis och hos mormor o morfar

4. Vilket annat språk hade du helst velat kunna prata flytande?
Danska *asg*


5. Är du en Spara eller Slösa?

Kan vara spara ibland eller snarare snåla, men oftast slösa.

6. Vilket yrke tycker du är det hetaste en person av motsatt kön kan ha?
Ingen aning


7. Har du gjort något riktigt roligt den här månaden?

Ja, vi har varit i Kil och tränat Niquita=)

8. Hade du kunnat ställa upp i en dokusåpa?

Nej

9. Vilken TV-serie hade du helst hoppat in och levt ditt liv i?

Skit svårt ju...

10. För du en vanlig dagbok utöver din blogg?

Nej, jag skrev som liten men inte nu

11. Tränar du inför "Beach 2009"?
haha, ja..eller jag gjorde men har nog ingen möjlighet att hinna nu..


12. Tycker du det är jobbigt att svara när det är ett dolt nummer som ringer?

Nej, för det är ofta någon jag känner.

13. Du måste tatuera in ett namn, men inte ditt eget.. Vems hade du valt?

Självklart mina barn

14. Vågar du ladda ned filmer/musik nu efter IPRED-lagen trädde i kraft?

Laddar inte ner, varken före eller efter

15. Ser du fram emot något just nu?

Ja, mycket! Att mamma ska bli frisk, Elmia, Sommaren..

16. Blundar du när det är hemska scener i tex skräckfilmer?
Näää, jag tar en kudde;-)


17. Använder du lågenergilampor?

I vissa rum...

18. Vart i USA hade du helst rest om du fått välja?

San fransisco

19. Vad tycker du är godast att lägga på grillen?
Älskar att grilla mycket. Rådjur, fläsk, vildsvin, majs, tomat mm


20. Vems självbiografi hade du helst velat läsa om du får välja vilken person som helst?
Oj, inte nån tror jag...

Svara på frågorna alla som vill!

  

Kommentarer
Postat av: Sofi

Roligt att du ville vara med på frågorna :)

2009-05-08 | 15:55:06
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback