Tisdag fm

Skrivet den 2009-03-17 klockan 09:49:36
Hejsan!
Jag hade lite väl mycket att göra igår så jag fick inte tid till att blogga!

Min dag i söndags var bra, jag fick en massa fina saker som Mobergs kokbok, mängder i vackra blommor, pengar pressentkort på gina, kläder, smycken och hörselskydden så klart och lite mer=)
Tårtorna blev toppen och fick bra betyg! Alla värkade nöjda och jag var jätte glad över ätt min dag blev så lyckad då det alltid ska hända nått med mamma i vanliga fall, men hon var nykter och allt var ok oss emellan!

Igår va jag och Malena iväg och handlade lite till helgen men vilket jävla mode?? Va! Jag hittade inte nått som jag kännde wow över..nä, det va lite trist! köpte iaf, leggings, klänning, guldögonskugga och ögenfransar. Jag saknar nu ett skärp i guld eller en skarf, vi får se! Nu är jag spänd inför helgen!

Idag ska jag och Johan gräva/planera  vid grytet och nu skiner solen helt underbart ute=)

Ha en skön dag!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback