Söndag...

Skrivet den 2009-03-01 klockan 17:33:43
Igår va jag på kalas hos mormor, hon fyllde 75=)
Trevligt! En massa släkt, kul=)
Mamma kom inte...ganska tippat men ändå...
jag ringde och ringde men fick inget svar, sen åkte vi ut för att ändå se om hon ville följa med men hon öppnade inte. Min ena moster pratar med mamma där hon säger att hon inte vill komma! Väl på kalaset får jag ett mindre trevligt samtal där mamma skriker att ingen tänker på henne och att vi inte varit ute. mamma skriker att hon ska skjuta huvudet av sig och att alla kan dra åt helvetet. På kvällen ringer hon också och skriker om samma saker frågar varför hon inte fick komma, och jag förlkarar historien igen för henne, även idag ringer hon och har ingen aning om vad som hänt och frågar igen varför ingen bryr sig och hittar på saker om polisen, sjukhus och mobila teamet. Jag håller på att bli galen! Jag fick go lust att säga till henne förut att du har panik ångest och skakar för att du har druckit!! FATTA!

Nu ska jag ta barnen, Johan jagar räv!
  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej, hoppas du har en fin kväll! Kram Jenny

2009-03-01 | 21:04:06
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback