Onsdag!

Skrivet den 2009-03-25 klockan 08:24:51
Fy, igår blev jag jätte dålig. Det började snurra som bara attan i mitt huvud, jag kunde inte gå eller sitta för det kändes som att jag ramlade hela tiden! Jag tog två Niferex för jag tror att jag hade mycket dåligt HB, kännde igen detta från min graviditet med Nils då jag bler jätte kraftigt yr när jag fick lågt HB.

Jag var på komvux igår för att se vilka kyrser som jag ska läsa, men jag blev besviken. För det första så finns det nästan inget att läsa för det ska sparas pengar och sen hade jag oturen att koma in när studievägledarens dator sagt tack och adjö. Hon ska iaf ringa mig när hon har alla papper. Så det blir ett besök till senare!
Jag träffade iaf en kommpis så vi gick en sväng och pratade, värkligen kul=) Saknar mina vänner från komvux!

Nu ska jag snart Köra Nicole till dagis!
Ha en bra dag!
  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas du har en fin kväll, kram Jenny

2009-03-26 | 21:25:46
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback