Om en vecka...

Skrivet den 2009-03-13 klockan 18:17:13
Åker jag och Malena på spa, ååhh, vad det ska bli härligt att vila upp mig lite, det behöver jag!
Just nu känns allt bara upp och ner, ena stunden glad och andra stunden ledsen, allt ont från mamma bara sätter sig fast på mig som iglar, jag hoppas att lite masage och glada skaratt ska få fram den gammla Zandra igen!

jag var inne på hälsokosten idag och fick tips om Bach droppar, de kan tydligen blandas efter eget behov och hjälper mot allt..ja, det va typ allt! Läs HÄR  

  

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud så härligt att åka på spa!

Som mamma behöver man lite lyx någon gång ibland :)



Ha en fin kväll!

Kram

2009-03-13 | 19:32:32
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är ju det också... Men jag tror på nåt vis (sägen jag som har ångest att lämna bort Edvin en natt till min mamma) att man måste kunna slappna av ibland och bara tänka på sig själv. För det är något vi mammor är dåliga på...

Kram

2009-03-13 | 22:19:04
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback