Måndag

Skrivet den 2009-03-09 klockan 10:14:07
Vilken underbar natt! jag fick sova hela natten, och i morse gick Johan upp med barnen!
Nils är frisk nu, skönt de och Nicole är pigg och glad!
Idag ska vi gräva lite med grytet, Johan är där nu sen ska vi åka och handla mat till Niquita.
Det är grått och trist idag med, men ut ska vi=)
Vi får de nya provsvaren från Niquitas urinprov idag, de är på både blod i urinen och infektion då det är lätt att de får en infektion när de blöder och vi vill inte missa nått!
  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att få sova ut hela natten, underbart :) Här har jag fortfarande en liten sjuk sessa men hoppas det ger med sig snart! Kram Jenny

2009-03-09 | 20:11:56
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.

Jag vet inte om det var du som lämnade den anonyma kommentaren, men jag tror det!?



Iaf, de tre sista kommentarerna kan du bara strunta i.

Det är en massa länkar i de texterna, tar man bort dem så får man text snuttar.

Ingenting som betyder något.

Det är SPAM-kommentarer.

Så det är bara att ignorera.



Kram

2009-03-09 | 20:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback