Måndag, treårs trotts!

Skrivet den 2009-03-02 klockan 11:33:51


Nicole är trottsig!! Till tusen!
Om detta inte är trotts så har jag tågot svårt att tass med hela livet!
Här kommer ett ex på hur hon är (och detta har bara kommit pang)
Hon vaknar, springer in till oss och skriker/gråter - Mamma du ska vara i köket! -Du ska vara i köket! -Det är ljust ute! jag försöker lungna ner henne och sätter mig på sängen och drar på mig en röd tröja, då hon skriker! -Neeeej! -Du ska INTE ha den röda tröjaaan! Arg och gråtande springer hon in på sitt rum och stänger dörren.  Där innifrån skriker hon på pappa, och ingen annan får komma in i rummet! Vid frukosten ska hon ha kex och jag säger nej då blir hon galen ock skriker/gråter (men nått kex blir det inte)
Sen kan hon vara på rummet och leka medans jag lagar lunch och så har jag plockat fram ex en blå sked till Nils, då kommer nicole glad och får se den blå skeden och då blir hon rasande! -Jag vill ta fram skeden! -Den här skeden ska Nils HA! -Inte den blåa! -Neeeeeeeeeeeeeeeeej! Ja, ni kanske fattar...
Hur gör jag?? När går detta över? jag trodde hon hade haft sin trotts, men icke! Detta är ju rena terrorn!

Vi har iaf bakat en kladdkaka som vi ska hugga in på sen=) Mums!
Johan och peter sågar träd och sen ska Johan iväg och jaga gryt!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback