Måndag

Skrivet den 2009-03-30 klockan 09:30:05

Igår var barnen och jag på kalas hos faromor och farfar, jag planterade blommor i en träkärra från HaraldNyborg. Det blev värkligen jätte fint och jag skulle ställa in den i bilen..men den fick inte plats. jag fick ringa efter Peter (johans bror) och fråga om inte han kunde komma och köra den på flaket på hans Nissan, och det var ju inga problem så han kom vid tre! Vi lastade på den så fint och jag frågade om den stod bra..och det gjorde den...(ehh inte) efter bara 200m på vår väg välte den och alla blommor låg under jorden och många hande gått av=( Vi fixade lite där men planterade om allt när vi kom fram. Den blev rätt fin iaf!

Idag vet jag inte vad som händer, vi får se..alltid blir det nått=)
Hoppas ni får en bra dag!

  

Kommentarer
Postat av: Amanda

nej, att magen ska bli precis om innan kan man kanske inte förvänta sig heller. det har juh bott en bebis där inne. :o) Men lite ordning på den får det allt bli tycker jag!

2009-03-30 | 12:48:51
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback