Lördag morgon

Skrivet den 2009-03-14 klockan 10:04:05
Inatt vaknade jag av att Nicole låg brevid mig i sängen, hon hade tassat in inatt utan att jag märkte det! Efter en stund frågade hon om vatten så vi gick upp då va klockan 03.15. Vi sov sen tills det blev ljust för då påpekande Nicole att solen gått upp och att det på så vi var morgon och vi skulle gå upp=) Vill inte veta hur det blir i sommar när solen går upp vid 04 eller nått.

Johan är iväg och hämtar saker till grytet och Nils sover så nu ska jag städa lite och sen ta barnen med ut så vi kan grilla korv! Sen är det tårtbakning i eftermiddag!

Hoppas ni får en trevlig lördag! 
Jag ska försöka  lägga ut lite fina blider på grillningen sen!
  

Kommentarer
Postat av: johanna

vad fin blogg =)

2009-03-14 | 13:15:13
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Jennyli

ett litet tips när det gäller tidiga mornar när det blir ljust ute; investera i en bra rullgardin!!! Ikea har mörkläggande som verkligen gör det mörkt.. kostar några hundra.. Är man extra ambitiös så kan man fästa kardborre i kanterna på rullgardinen samt på väggen så kommer de inte in ljus på kanterna heller.. Det hjälpte oss massor när Lucas vaknade vid 5-tiden hela förra sommaren hehe,, Och grattis på födelsedagen!! :D

2009-03-15 | 18:33:16
URL: http://ddb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback