Godmorgon Söndag

Skrivet den 2009-03-08 klockan 07:44:20
Inatt sov jag bra, härligt! Nils vaknade en gång och Johan gick upp och tog honom in till oss, sen sov vi till 7!
jag har plockat lite i köket och väntar nu på att Nicole ska vakna så vi kan äta. (hoppas hon är på bra humör)

Johan åkte och jagade i morse, de ska försöka få tag en en räv. Den 15 mars är jakten slut! vad fort tiden går!
Men vi hoppas att grisen som uppehåller sig på våra jaktmarker tänket bosätta sig!
Själv kommer jag försöka städa endel och busa med barnen.
Jag har lovat Nicole att om det inte låg snö på marken idag (vilket det inte gör) så ska vi baka kladdkaka=)

Åter till köket


  

Kommentarer
Postat av: Renée (wilmisen)

Wow- ursnygg layout!!

Hoppas kladdkakan blir god ;-)

Hur är det med Nils?

2009-03-08 | 09:52:43
URL: http://stenberg.bloggagratis.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback