God förmiddag

Skrivet den 2009-03-05 klockan 10:17:46
Jag har ringt till VC nu på morgonen och jag ska få droppar till Nils ögon, det är ju jätte synd om honom och jag tvättar ju ögonen helatiden vilket inte är uppskattat! Febern är kvar och hostan också fast nu får han som tur är behålla maten, han klarade av alla mål fint igår.

Niquita kissar gult, med lite, lite färg i. Vi ska lämna in ett urinprov i dag för att se om det är rödablodkroppar kvar i urinet. Stackars hund..från att vara en jakthund med hela skogen som rastplats så kissar vi nu bara på gärmattan=( Inga prommenade alls, då njurarna lätt börjar blöda igen..vet inte hur läng hon ska behöva vila. Hon gnyr för att hon vill ut och kissa/bajsa och väl inne igen så gnyr hon iaf..det måste ju vara dö trist! Hoppas detta snart släpper så vi kan börja gå igen och sen vid bättre väder cykla=)

Johan är iväg och köper födelsedags pressent till mig=)
vad spännande, hihi!
Jag tänker göra smörgåstårta till kalaset, mums, det va så längesen!
Det får bli en med skaldjursröra!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback