Fredag morgon!

Skrivet den 2009-03-13 klockan 07:18:38
Mer snö ute än igår, det är ju rätt fint fast det hade varit bättre med vår tycker jag!
Johan är ute och plogar lite, Nicole sover och Nils är mätt och glad efter sin morgon välling!
Jag ska snart gå ut och koka ägg så Nicole blir glad när hon vaknar, hon älskar ägg=)

Idag ska vi försöka leka lite i den snö som ligger, för den lär ju vara borta i morgon. Nått med grytet blir det inte nu när det ligger snö på, så det blir en heldag i morgon istället!
Jag måste blanera inför kalaset, får panik på mig själv, jag brukar vara bra på att planera..nästan för bra och för långt fram, men nu han jag ingen koll..aja känns okej ändå jag kommer ju handla idag och städa det sista! Tårtorna gör jag i morgon!

Nu vaknade Nicole så nu ska vi äta!
  

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är absolut inte duktig på att planera, bland det värsta jag vet. Tycker att det är roligt från början, men sen när det drar ihop sig så tycker jag mest bara att det är jobbigt ;)



Ha en fin dag!

Kram

2009-03-13 | 08:23:39
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ja, till jul vill jag ha snö. Men nu när det till och med börjar titta fram blommor här och var då vill man juh bara att det ska bli vår. Sol! det längtar jag efter. :o)

2009-03-13 | 10:03:10
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback