20 frågor

Skrivet den 2009-03-25 klockan 15:33:24
Här kommer månadens frågor från Sofi

1. Hur bor du?

Hus

2. Vad är din favoritefterrätt?

Choklad i alla former

3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?

Att kunna bli osynlig

4. Hemmafest eller utgång?
Både och, hehe untgång är aldrig fel=)


5. Brukar du lyssna på ljudböcker?

ja, det brukar jag göra! Det är mysigt.

6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?

hmm, jag är rätt pinsam av mig för jämnan

7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?

Har just varit på spa så nu får jag nog hålla i mina pengar!

8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?

Katt

9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?

Naturbruk

10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?

Något som hjälpt andra

11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?
Jag är en dagdrömmare och då är det frammåt jag ser


12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?

Ingen anig, kollar inte på det..

13. Har du gått på en blind-date nångång?
Haha, ja..fy det har jag...


14. Har du eller har du haft ett smeknamn?

Zandri och Z:a

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?
Hemma radio men i bilen är det just nu Kent Love undone


16. Pratar du i sömnen?

Jag gjorde det som lite, nu vet jag inte

17. Vad hade du helst velat få i present?

En ny mobil

18. Är du ärlig när du bloggar?
Ja, värkligen!


19. Har du vunnit pengar någongång?

ja, när jag spelat på trav, 9.000kr en gång=)

20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
Jag har två, just nu känns det lagom

Nu är det eran tur mina läsare!
Snälla, det är så kul om många svarar på frågorna=)

  

Kommentarer
Postat av: Sofi

Roligt att du ville vara med :D

2009-03-25 | 15:38:39
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: malin

Roligt att läsa :D

2009-03-28 | 15:38:42
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback