Tisdag.

Skrivet den 2009-06-16 klockan 15:21:43
Jag har haft ont i huvudet sen i söndags och det släpper inte...har inga alvedon hemma som kan rädda mig!
Idag har jag varit på försäkringskassa n och lämnat in papper som gör att Johan lämnar över pappa dagar (L dagarna) till mig så jag kan vara hemma längre!
Jag har också varit på komvux och talat om att jag hoppar över denna terminen och börjar till våren pg.a dagis, vilket hon tyckte var helt rätt!
Jag hoppade även in på komunen och lämnade in placeringserbjudandet till dom...
När jag hämtade Nicole på dagis så fick jag se fina kort från deras fm fika som dom hade haft i stan på en konditori=)
Ett av barnen på Nicole avdeling ska byta dagis och hade lite fika pengar som gåva, uppskattat av barnen och kul tycker jag att dagiset gör sånt med barnen! Nicole har värkligen världens bästa fröknar!!

Hoppas eran dag varit bra!
  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Meen va kul :D Grattis!!!



Vilken tur att du lyckades rädda tapeten, usch nackdel med djur även om man älskar dom samtidigt!v Ha en fin dag, kram Jenny

2009-06-16 | 15:47:40
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hoppas att du mår bättre och att ni får en fin midsommarhelg, kram Jenny

2009-06-18 | 14:03:32
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback