Svensk Schlager och Scotts

Skrivet den 2009-06-25 klockan 15:35:57
Vilket dagis Nicole går på=)
Idag när jag hämtade henne så fick jag parkera på den stora parkeringen neranför dagiset och gå upp.
Utanför dagiset stog partytält och de sätter upp bord mm, och från ena scenen hördes schlager musik. jag möts av en mamma som säger att hon inte hittar barnen!! Jag tittar upp och får se gula västar på berget vid stora senen! Där stod alla barn och fröknar och dansade och sjöng=) Det var Svensk schlager med bla Jessica Andersson som repade inför kvällen!
Scotts buss stod nedanför och bandet gjorde iordning på lilla scenen (dansbanan)
För er som inte vet vart dagiset ligger kan jag förklara lite..
Dalaborgsparken är folkets park och består av ett rosa parkhus med torn som syns från vänersborg (åvanför hamnen) det är omgjort till dagis där Nicole går. Det finns dessutom en stor dansbana med en scen och en innumhus scen med sittplatser. Allt detta + små hus mm ligger på samma område vilket gör det är lätt för barnen att uppträda för oss föräldrar=)


Barnen uppträder på stora scen under vattenfestivalen på dagis i år!
(Nicole i hatt)

Hopp, hopp=)



  

Kommentarer
Postat av: johanna

haha ungar gillar sånt =) fin blogg du har!

2009-06-25 | 20:55:05
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback