Tisdag

Skrivet den 2009-07-14 klockan 08:54:46
Idag är jag trött!
Nils vaknade inatt och hande ont i magen, sen vaknade Nicole och kunde inte sova, Jag provade att lägga Nils 4gånger i sin säng men det gick inte så bra, han vaknade efter en stund, så han fick sova i våran säng. Nicole kunde inte få ro hos oss, så hon somnade tillslut i sin säng efter kl 3, och jag senare! Jag hade varit vaken sen kl1. Jag gick och la mig vid kl12 på kvällen så det blev inte så mycket sömn!

Idag ska jag förbereda för att åka i morgon, kläder och prylar.
Jag ska laga mat till 50personer idag med...korvstroganoff, blir det!

Nu ska jag ner till tvätten!
Ha en bra dag!
  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej kära du, hoppas allt är bra o att ni har en fin sommar :) Känns som om sommaren bara springer iväg! Kram Jenny

2009-07-15 | 23:11:49
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback