Söndag

Skrivet den 2009-07-12 klockan 10:25:30
Kan inte annat säga än att det är blött ute, nu vill jag ha sol och värme igen!
På onsdag ska vi åka till karlstad på sommarträffen med Tyskjaktterrier klubb, det ska bli jätte kul och jag ska laga mat till ca 40-50 pers...hjälp! Jag ska göra en köttgryta med ris så det lätt kan lagas hemma och bara värmas där uppe.
Vi ska bo i vår camper till på söndag och jag vill INTE att det ska vara blött och trist när vi är där!
Ärligt talat vet jag inte hur det kommer gå, då jag har lite svårt att åka hemmifrån, men vi får hoppas på det bästa!
Jag tror iaf att det kommer bli trevligt att åka dit och träffa alla med tyskar=)
  

Kommentarer
Postat av: Nettan

Självklart blir helgen toppen!! vi kommer ju!! He he

Knubbsälen ska med. Kramar i massor.

2009-07-14 | 16:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback