Bullbak och fika

Skrivet den 2009-07-25 klockan 21:43:58
Jag och Nicole bakade bullar hela förmiddagen och hon var så duktig på att hjälpa till=)
vid lunch ringde farmor och frågade om vi ville förja med dom och kusin Axelina till slusscafét och de ville vi, så fick vi en paus från stöket här hemma. Vi åt vofflor och barnen åt glass och vi tittade på båtarna som åkte upp och ner i slussen, något som var uppskattat av Nicole och Axelina. Efter fikat åkte vi med hem till farmor och farfar och fick god middag. Johan kom när de var färdiga med jakten, det blev en grävling uppe vid ett gryt intill ladan.
När vi kom hem fixade vi inför morgondagen och jag har slagit in paket till Nils, vi har även hunnit titta efter svamp men utan lycka. Jag har tränat Niquita och Johan har tränat Mynta! Nu är jag sugen på en sen kopp kaffe=)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback