Virus!

Skrivet den 2009-01-02 klockan 19:59:41
Fan!
Varför får datorn virus? det är mitt fel, skit! Jag skulle ju bara öppna en länk som kom från en kommpis msn men hon var ju offline, sen började jag se att någon annan loggade in på min msn och då fattade jag att det var ett virus som jag fått och det sänder ju samma länk till mina vänner på msn och så får de virus om de öppnar den! Jag varnar alla på mns att öppna länkar som kommer från era vänner när de är offline!
Nu köra jag iaf anti virus just nu och hoppas få ren datorn i kväll!

Jag pratade med mamma idag om lite hundar och så, men hon va ju full..ja, eller onyckter och sur på allt jag sa. jag försökte vara trevlig men nä, skit fick jag...kärring!
Jag hoppas hon bättrar sig till nästa gång jag ringer, men nu finns det väll mycket sprit efter nyår kan jag tänka..fan att hon inte fattar! Nä, nu blir jag sur...sen funderar jag på en sak...sanningen kommer alltid fram när man är full eller hur är det? Tänk om hon tycker så illa om mig som hon säger...och min hund, a eller rasen tyskjakterrier och så hatar hon Johan.... bara en tanke...en skrämmande sådan...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback