Utmanad igen!

Skrivet den 2009-01-12 klockan 09:28:44
Denna gången av Sofie länk HÄR (om den nu fungerar;))

Här kommer frågorna:

1. Vilken del av ditt utseende lägger du ner mest tid på?

 Inget just nu då jag känner mig sliten av att vara mamma, annars hår och ansikte!

2. Om du kunnat bo varsomhelst i hela vida världen, familj, vänner, jobb, allt hade följt med, vart skulle det då varit?
Ärligt så har jag inte rest runt och hittat just det landet, så jag trivs bra här (tråkit va?)


3. Finns där något du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med?

Ja, det är väll att resa mer och köpa med jakt mark för att jaga mer!

4. Vilka är dina TRE favoritbloggar?
Har inga favoriter så, men gillar finnjonna, en hel hög av alla på familjeliv och stefanweei.

5. Prenumererar du på någon tidning?
Nej


6. Vad fick dig att börja blogga?

Jag var tvungen att skriva av mina tankar om mammas missbruk, sen blir det en hel del vardags snack med=)

7. Har du några stora planer detta nya år?
Stora nej, planer ja


8. Köper du helst "köbekaugor" eller bakar du hellre själv?

Både och

9. Till vilken organisation/fond skulle du skänkt 500kr/månad om du vore tvungen?
Cancerfonden i alla former, barn, bröst, prostata...


10. Vad för sorts husdjur har du haft genom hela din livstid/har du just nu?

Hund och katt

11. Om du hade en tidsmaskin, till vilken tid skulle du då åka?

Bakåt i historien..

12. Vad är det mest onödiga du har köpt?
vet inte


13. Vilket ämne i skolan var för dig det värsta?

Matte

14. Har du några inplanerade resor det här året?
Bara innom Sverige, hit och dit en hel del


15. Berätta 3 saker som jag och dina läsare antagligen inte visste om dig? ;)

Så roliga saker finns det inte om mig...

16. Bara måste ställa denna fråga; Läser du Blondinbellas blogg?
Nej


17. Är märke viktigt för dig, vad gäller kläder?

Både och

18. Hur länge har ditt förhållande du har just nu varat, ELLER; hur länge har du nu varit singel?
Sen våren 2004


19. Svär du ofta?

För ofta

20. Var i Sverige har du din absoluta favoritplats?
Västkusten,nära havet!


KLAR!

  

Kommentarer
Postat av: Sofi

Tack för att du ville vara med ;) Och för länken :)

2009-01-12 | 09:39:56
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback