Trött på att vara en ful kärring!

Skrivet den 2009-01-16 klockan 13:48:29
Kan ju inte bara vara jag som känner så här?!
Nubliven mamma (igen) och risigt hår, hängande bröst och slapp mage!
Känns som jag går omkring i slitna gammla kläder och bara gör saker i hemmet, jag träffar nästan alldrig vänner och har kul. Jag var ute förut och det känndes som en årder om mat till de som bygger här ute...jag brukar gilla att laga mat men just nu kanner jag mig bara som en slav! jag gillar den mysiga delen av att vara hemma med barnen men måste jag känna mig som en kärring?
  

Kommentarer
Postat av: malin

Ge dig själv en stund för dig själv, fixa ordning dig :)

Så kommer det kännas bättre sen, även fast jag fixade mig går jag fortfarande i mina mys kläder ;) Finns inget bättre.

2009-01-16 | 15:11:56
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Elin

Du har blivit utmanad på min blogg :)

2009-01-16 | 15:14:43
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: alx

KÄnner igen det där löjligt bra hoppas det går över för dig och att du ittar det som gör att du känner dig fin igen!

2009-01-16 | 16:22:43
URL: http://rudebilly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Zandra jag kan aldrig tänka mig att du har slapp mage eller hängande bröst... kan man äta såå mycket som du kan och inte gå upp ett gram då har man en magisk mage = )

Grattis till Nils och hoppas det är bra med dig annars,själv ska jag få barn i augusti så har du lite tipps till mig får du gärna höra av dig = )

massa kramar lina från borås

2009-01-18 | 21:37:07
Postat av: Nettan

Du är inte ensam om att känna så! Måste säga att din mage kan inte tävla mot min... men känslan är u inte ensam om. Kram från en annan gammal kärring ;)

2009-02-23 | 22:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback