Trött och orolig..

Skrivet den 2009-01-03 klockan 22:24:57
Telefonen har gått varm hela dagen, jag har pratat med mostrar och mamma och mormor som är orolig för mamma! Jag vet inte om hon talar sanning när hon åstår att hennes kille slår henne, och polisen åker tydligen inte ut igen..då hon bara hittade på en massa igår. Ärlit talat blir jag orolig, vad fan ska jag göra? Jag vet inte vad som händer, jävla skit!
Mitt hjärta slår hit och dit och jag mår skit...tänk om det är sant, då är det inte bra, och om hon hittar på så är det ju förjävligt!
Nä, jag ringer Komunen på måndag...men det gör väll nada!
  

Kommentarer
Postat av: Martiina

Jag finns här om du vill prata...

Det är bara att ringa, det vet du...

pussa barnen & hälsa Johan...



2009-01-04 | 12:27:09
URL: http://sorgflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback