Tisdag

Skrivet den 2009-01-27 klockan 10:09:07
Hämtade posten förut..och vad fann jag där, jo ett brev från CSN!! Nu ska jag börja betala av min skuld..fy, vad trist jag som satt igår och funderade vad en ny bil skulle kosta i månden inte en NY men ny för mig hehe.. men nu kommer pengarna gå åt till annat, sen ska jag läsa ännu mer en betald termin till iaf. Som det ser ut nu kommer ev barnens farmor att gå i pension nästa år och om jag har tur får hon gå tidigare redan i höst vilken hon vill, då kan hon passa Nils den dagen i veckan som jag pluggar och så behöver han inte gå på dagis förrän våren 2010=)
  

Kommentarer
Postat av: Carolina

Usch, surt med CSN - jag är lycklig för i december betalade jag min sista inbetalning till dem, nu är jag skuldfri =)

2009-01-27 | 11:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback