Psykos?

Skrivet den 2009-01-09 klockan 20:00:20

Nu ringde min moster igen och mamma säger att hon är helt sönderslagen igen! Polisen var tydligen på väg sa hon, men det vet jag ju inte..försökte ringa mamma men fick inget svar, Maria skulle ringa tillbaka efter en timme och gjorde det men fick inte nått svar hon heller..Jag blir så orolig, bara hon inte fassnar i en psykos, hon tror ju att allt är värkligt, hon är ju livrädd! Johan är inte hemma och nu sover Nicole, men när han kommer så åker jag ut för att kolla hur det är med henne, så hon inte är sönderslagen...fruktansvärt båda två, fatta vad ett missbruk kan göra!!!

Jag pratade med Maria på kommunen idag och vi skulle höras igen den 20:e, för nu skulle inte hon vara inne i veckan..jävla skit, nu kommer ju allt hända bara för det! jag ska iaf hålla kontakten med en annan på komunen. Hon tyckte att vi skulle kontakta läkate och psyk om det fortsätter så här, så hon inte faller in i en spykos som hon inte kommer ur...

Återkommer...

  

Kommentarer
Postat av: Madeleine

usch, vad hemskt.. :-(

2009-01-09 | 20:27:49
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback