Polis samtal...

Skrivet den 2009-01-03 klockan 09:08:19
Igår kväll ringde min moster maria och talade om för mig att mamma hade ringt polisen för att hennes kille hade slagt henne, så jag fick ringa upp mamma och till mig sa hon att han slagit henne sönder och samman och att hon var livrädd. Jag hörde på henne att hon hade druckit, jag ringde till min moster Annsofie också och fick lite goda råd och stöd. Sen ringde polisen till mig, frågade endel om mamma och om hon var sjuk, jag förklarade läget och det visade sig att hon uppgett olika addresser varje gång hon pratat med dom, de var påväg till mammas kille och skulle ringa mig senare. Mormor ringde mig och var orolig över mamma och hade pratat med henne på telefon och mamma hade lagt på. Polisen ringde mig igen och talade om att de besökt mammas kille som varit i ladugården med sin bror, polismannen hade inte varit ute hon mamma då de fått olika vägbeskrivningar, han tyckte att jag skulle ta kontakt med henne , men hon svarade inte! Idag har jag inte hört något! Vi får väll se vad som händer, men att hon hade en rejäl psykos det råder det inga tvivel om! Hur denna dagen kommer bli vet ingen, förmodligen samtal hit och dit, och så kommer jag bli nervös och ha magknip..skit nu när min magkatarr är på bättringsvägen, men nu har ju iaf Nils slutat amma så jag får ta en sväng till Apoteket om det värkar gå illa.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback