Nu får det vara nog!

Skrivet den 2009-01-22 klockan 09:55:22
Fick självkart inte tag i maria på komunen för hon va på tjänstärende och åter på måndag. Jag lämnade ett medelande iaf och hoppas hon ringer upp mig. De från mobila teamet lär väll ringa mig under dagen och åka ut till mamma för en ny bedömning! Jag pratade just med min ena moster och vi kom fram till att detta är helt ohållbart, hon bryts ner totalt nu, hjärnan slutar ju snart att fungera och levern med, hon kan fasna i en psykos och förbli såhär för resten av livet! Hon kommer inte ihåg mycket och rör ihop allt och alkoholen gör bara minnet sämmre och någon näring har hon inte i kroppen, hon är bara skinn och ben.
Vi kommer gå in för ett LVM igen, det måste bara bli så, det finns ingen annan lösning ingen årkar detta och nu är hon så dålig att det är fara för liv (måste vara det för att LVM ska tillämpas) så ska de göras utredning och möte och läkar intyg mm..en prosses som tar låååång tid!

Efter att de från mobila teamet varit ute ringde mamma till mig och hade gått från trevlig till GALEN! hon skrek på mig att jag hade ringt polisen som skulle ta henne och hon fattade inte hur jag kunde göra så, jag försökte förklara men hon skrek bara att hon vist sett polisbilen och de hade uniform och satt i hennes soffa. Inga poliser va ju där utan bara de från mobila teamet! mamma ringde ner mig sen under natten och skerk igen att polisen nyss varit där och att de nu ska hämta henne för att låsa i henne, och samma visa igen att allt va mitt fel och att jag aldrig skulle ringa någon myndighet utan bara ringa henne! Hon sa rätt otrevliga saker också om död mm..
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback