Näl

Skrivet den 2009-01-17 klockan 17:09:13
Johan har legat hela dagen i soffan och nu på em blev det värre så jag sa åt honom att ring sjukvårdsupplysningen och dom tyckte att han skulle åka in till akuten på Näl. Hon sa också att det var lång väntetid där...inte så lockande! Farfar var här och hämtade honom så får vi se vad de gör, jag hoppas att det kollar upp tarmen denna gång iaf, jag är rätt säker, sist gång klickade till i tarmen och sen kom massa gaser och då släppte smärtan, så de borde ju vara nått som hindrar det!
Funderar på att ta barnen en sväng till farmor o farfar så jag får lite avlastning, barnen har varit lite väl på mig idag!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inge kul om det e roblem med tarmarna... hoppas det blir bättre

2009-01-17 | 17:11:39
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback