Min Mamma...

Skrivet den 2009-01-18 klockan 14:48:46

Sent igår när Johan kommit hem ringde mamma mig och sa först att hon hade feber och var jätte sjuk men efter en stund sa hon, kan du fråga nått. Jag förstod inget först men sen fick jag ledtråd att det gällde hennes kille. Han hade varit elak och nu var hon rädd, han satt och kollade på tv och åkte inte när hon bad honom. Jag var maktlös och mamma sa att hon skulle ringa efter polisen. Jag fick inget mer samtal sen och än har jag inte ringt henne. Jag trodde tills för någon dag sen att det var slut mellan dom då han åkt med tv:n och bett mamma dra åt helvete, men en dag när jag ringde var hon och hjälpte honom med hans tjurar....Jag blir inte klok på detta! kan han inte bara SLUTA åka dit och ge henne sprit! Antingen så slåss dom eller så innbillar hon sig och blir livrädd, vilket det än är så beror det på alkoholen!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback