Måndag!

Skrivet den 2009-01-05 klockan 14:43:07
Idag försökte jag ringa Maria på komunen men hon var ju självklart ledig, så åter på onsdag, skit!
Jag pratade med min moster Annsofie igår och om jag inte fick tag på komunen och mamma fortsatte med dessa psykoser så skulle jag ringa jouren så de får åka ut för en koll och se om de kan köra in henne till psyk!
Jag ringde mamma förut och hon var i Varön och hade varit hon mormor, och skulle ta bussen hem..allt va så bra så..eller nja det tyckte hon, men hon kommer ju inte ihåg att vi pratade igår, och sa inget om allt som hänt, så jag vet inte! jag ska ringa moster sen och höra vad hon säger.

Vad kallt det var i dag, här var det 17minus när jag kollade på fm, brrr..jag eldar i pannan och i öppna spisen, varmt har vi iaf =) Vi styckade vildsvinet igår och av de överblivna avfallet gjorde vi två åtlar, vi fyllde två backar med köttavfall och vatten och lät de stå ute under natten så de frös, sen ställde vi de nere på jordplanen, hoppas det kommer en räv tassande ikväll...
  

Kommentarer
Postat av: sexbarnsmamman

Hoppas det ordnar sig med din mamma...

Ha det bra!

2009-01-05 | 16:24:46
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback