Måndag morgon

Skrivet den 2009-01-19 klockan 09:23:07
Tillslut somnade jag, lång och funderare länge. Sen var natten okej barnen sov sött.
I morgon ska maria på kommunen ringa mig så ska vi prata om mamma, det ska bli skönt känner jag, jag ska även ta upp lite hur jag mår och om hon har förslag på vart jag ska vända mig. jag ringde ju VC förra veckan ville byta till en närmre, men då måste jag kontakta min gammla så det skikar över alla papper till den nya VC, sen kan jag söka hjälp...men jag skulle inte få en och samma läkare (hade nått med min ålder att göra) jag fattade inte. jag vill iaf prata med en och samma person, det handlar om rätt pinsamma och privata saker som jag kanske inte vill sitta och dra upp varje gång, ja,ja vi får se i morgon!

Idag ska jag iväg med Malena och fika, hihi det ska bli jätte kul. Vet inte vart men jag har planer på att titta på kläder till Nils och Nicole när vi ändå är ute och far=) Nicole ska också få nya tofsar!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback