Lördag

Skrivet den 2009-01-10 klockan 08:44:53

Hej!
Jag var ju ute igår kväll för att titta till mamma och hon hade ringt hem när jag åkt och sagt att polisen varit där. När jag kom blev jag tagen, hon var mager som en sticka, hon hade ju nästan inga ben längre, hon satt i köket och försökte tända en cigg med brödrosten, ni anar inte hur det är att se ens egen mamma så där! Vi pratade lite om vad som hänt och hon visade upp sin tumme, jag kunde inte se nått så, men hon hade ju lite små sår och så kunde hon inte böja tummen helt, polisen hade sagt att hon skulle in till NÄL och få en läkar rapport på skadorna men att de var överbelastat där just nu! Sen pratade vi om allt och inget och jag försökte ställa lite frågor men fick inga vettiga svar. Sen när jag åkt mötte jag polisen på vägen och ringde för att kolla om dom kommit till henne, men de kom efter 40min. Jag ringde då men hon kunde inte prata just då. Jag ska ringa upp henne nu på fm och se vad som hände!
Ärligt talat så vat jag inte vad som hänt och vad hon gör, det är jätte svårt att gissa på sin mamma! Det syns så väl på hennes kropp att den är nedbryten av alkoholen. Hon kom inte ihåg att hon pratat med mig och Maria  dan innan om samma sag utan det var nya skador...
Hur ska man få hjälp i detta land? det är ju helt galet!

Nä, nu ska jag käka lite och vara med mina underbara barn!
Hoppas eran lördag blir bra!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback