Lördag morgon

Skrivet den 2009-01-24 klockan 07:44:36
Nu har Johan, Fredrik och Niquita åkt och för att jaga vildsvin. Just nu var dom nästan i halmstad där de ska möta Sitg och sedan åka till första marken och jaga där idag, sen ska de sova på hotell och nästa dag ska det till en större mark och jaga vidare! Jag hoppas de skjuter nått för Niquita i helgen!

Jag pratade med läkaren på VC igår om mamma och det blev endel framsteg.
Mobila teamet åker ut och tittar till mamma varje kväll och de fick dessuton ge henne sin ångest medecin som dom först inte fick ge för det var inte psyk som skrivit ut den. Nu är det löst iaf och natten var lugn!
Läkaren tyckte ochså när jag beröttade om alla föreställningar hon har och att hon säger saker som inte stämmer till polis, mig mm..tex: nej ni får inte komma för jag har en ko som kalvar....tror inte det!!
Då kom vi fram till att vi behöver göra en CT skalle, så läkaren skickar en remiss till mig, bra det för då kan vi ha mer koll och försöka få in mamma till NÄL!

Som sagt så är jag ensam idag så jag vet inte hur mycket jag hinner sitta här, men ska försöka uppdatera och det händer nått!

Även fast jag inte får rasande mycket kommentarer, så visar ju de jämna besökar siffrorna att ni som läser återkommer och på det sättet bryr er!  Tack!


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback