Lite snö!

Skrivet den 2009-01-08 klockan 11:42:49
Det har snöat lite nu på förmiddagen, när jag lämnade Nicole på dagis blev hon glad över snön, men det kommer nog inge mer! Skulle vilja kunna göra en snögubbe med Nicole denna vintern, sen kan det bli vår;-) men det är för lite snö nu!

Kollade nu på grammisgalan igår? Jag såg hela, men blev besviken...tyckte att Kent skulle fått pris för årets grupp och Amanda för årets nykommlig och årets kvinnliga, ja, tyckte nog allt blev fel, hårdrocken var väll rätt och av de nominerade i bästa manliga så va väll Håkan också rätt...men aja..hoppas på en bättre gala nästa år!

Jag och min kommpis malena ska åka på spa i vår ev mars, någon som har tips på bra spahotell? Jag har varit på Selma spa i Sunne en gång men då rennoverade de om, trist nog...men gärna lite tips=)





Min goa dotter!
  

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja visst var galan ganska trist? Jag höll oxå på Amanda Jensen så där vart man lite besviken...



Vilken söt dotter du har! :)

2009-01-08 | 11:53:54
URL: http://kaosochharmoni.blogspot.com
Postat av: Sara Berg

Strömstad och varberg ska vara jätte fina båda två! Inte så långt att åka heller =) Kram!

2009-01-08 | 13:00:45
Postat av: Madeleine

Vad söt hon är ;-)

2009-01-09 | 13:02:25
URL: http://www.muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback