Kall morgon

Skrivet den 2009-01-15 klockan 09:37:18
Solen skiner, men det är kalt ute, 7 minus har vi här. Jag har nyss lämnat Nicole på dagis och tagit mig en skål med fil, vilket min mage ville ha! Funderar på att ta Niquita och Nils på en promenad i solen, det är så härligt!

Jag pratade med mamma igår och hon hade inte varit iväg in till VC igår, så nu kommer hon vara utan medicinen i helgen...igen, hon ska ju hämta den på onsdagar...skit! jag bara väntar på att ny helg av telefonsamtal!
Jag tycker det är svårt att veta om hon dricker varje dag, förr gjorde hon ju det, men nu gömmer hon ju allt och kroppen vänjer sig med alkohol halten. Jag kommer ihåg när hon skulle in på näl för vård och avgiftning och sen till ett behandlingshem, då värkade hon nykter förutom att hon var arg och elak..mm men hon hade nästan 5 prommile i blodet!
Undra hur mycket hon har i blodet nu för tiden.


  

Kommentarer
Postat av: Mindy

Ja jag var värd de o jag blev jätte glad,,

2009-01-15 | 10:09:35
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback