Inför en helg

Skrivet den 2009-01-09 klockan 08:11:20
Tänk att mamma alltid börjar med att ringa runt och oroa mormor, mostrar, mig osv när det närmar sig en helg, och så brukar det slå till, under helgen och bli psykos av det hela och så kan jag inte få tag i maria på komunen och när det väl är måndag brukar psykosen vara över!
Mamma ringde till min moster maria igår och ville prata med någon innan polisen kom då hennes kille hade slagit henne igen...Maris talade om att hon skulle upp och jobba så mamma kunde kanske rina mig och hon ville prata länge (detta va sent) Så maria ringde upp mig och förklarade lite fort, men då ringde mamma! Jag hörde när polisen kom och vi la på, hon ringde upp iegn och talade om vad de gjort. Jag vet inte om hon var i en psykos eller inte, men hon va ju inte "bra"! Hennes kille hade brutit tummen på henne, sa hon men polisen hande inte sagt nått om den...svårt att veta då hon flera gånger har sagt att hon brutit armar, ben, knän, revben mm... en gång är det ju dock sant så varför skulle det inte kunna vara det nu... känns som sagan om vargen!
jag pratade ju med Maria på komunen i början på veckan och hon skulle ringa mig idag på morgonen och det känns skönt så får vi se om hon har nån idé! Annars är det väll att ladda upp inför vad som kommer, då mamma lär fortsätta detta...jag får väll åka ut och kolla så hon inte är skadad, får se om jag hinner idag, det är inte kul att behöva ta med barnen dit när hon är sån här...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback